pixel

PIERWSZA W POLSCE

KONFERENCJA DO SŁUCHANIA

POŚWIĘCONA TEMATOWI WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Audiokonferencja Lekkomówni

Wystąpienia publiczne sprawiają Ci problem?
A może idzie Ci nieźle, ale chcesz, żeby szło lepiej?
Prelegenci-praktycy pomogą Ci z Twoimi umiejętnościami prezentacyjnymi.

Rejestracja już zamknięta.

Zapraszamy na kolejną edycję i do subskrybowania podcastu Lekkomówni w aplikacjach podcastowych (np. Spotify).

5-8 lutego 2021

Udział w Audiokonferencji jest bezpłatny.

Audiokonferencja – co dobrze wiedzieć?

Dlaczego audiokonferencja?

Jaki był rok 2020 nie będziemy pisać, bo już chyba wszystko na ten temat zostało napisane. Ale skoro już nasza rzeczywistość się zmieniła, postanowiliśmy ją dogonić. Do podjęcia decyzji o organizacji audiokonferencji skłoniło nas kilka rzeczy. Po pierwsze rosnąca popularność podcastów. Po drugie przeniesienie większości wydarzeń, wystąpień i prezentacji online. Po trzecie nasze pasje – w przypadku Patrycji jest to głos, w przypadku Michała podcasty. Po czwarte, zapragnęliśmy czegoś więcej niż streamowanej konferencji w tradycyjnym formacie. Chociaż trudniej nam się zobaczyć, nadal możemy się usłyszeć. Dlatego zapraszamy do spotkania z prelegentami w tej innowacyjnej formie!

Jak działa audiokonferencja?

  • Zarejestruj się do 4 lutego.
  • Parę dni przed konferencją dostaniesz od nas link do podcastu, w którym pojawią się przemówienia – zasubskrybuj go w swojej ulubionej aplikacji do podcastów. Będzie też opcja odsłuchania na stronie audiokonferencji.
  • 5 lutego pojawią się przemówienia – odsłuchaj je, najlepiej do 8 lutego.
  • 5 lutego prelegenci dodadzą posty na LinkedIn – możesz im tam zadawać pytania. Linki dostaniesz mailem oraz będą na stronie.
  • 8 lutego prelegenci odpowiedzą na pytania na LinkedIn.
  • Od 9 lutego możesz kontynuować naukę umiejętności prezentacyjnych z 30-dniowym wyzwaniem Lekkomównych. 

Słuchasz przemówień kiedy i gdzie chcesz

Audiokonferencja zapewnia Ci wygodę odbioru. To Ty decydujesz, kiedy i gdzie będziesz słuchać wystąpień naszych prelegentów – w trakcie pracy, treningu, sprzątania, jazdy autem. Nie musisz polerować butów i prasować koszuli. Nie musisz pod plan konferencji ustawiać sobie całego dnia. Ty wybierasz dogodny moment, a cenna wiedza czeka na wyciągnięcie ręki.

100% merytoryki, ZERO sprzedaży

Na naszej konferencji wystąpią osoby mające ogromne doświadczenie w przemawianiu. Podzielą się z Tobą wiedzą gromadzoną i testowaną w praktyce przez lata. Treść wystąpień będzie w 100% merytoryczna, bo z naszej audio-sceny mówcy nie mogą prowadzić sprzedaży.

Kontakt z prelegentami

Audiokonferencja to również szansa na kontakt z prelegentami. Osoby zarejestrowane na konferencję będą mogły zadawać im pytania pod dedykowanym postem na ich profilach LinkedIn przez trzy dni. W ustalonym terminie prelegenci będą na te pytania odpowiadać.

Dodatkowe korzyści

  • Zero niewygodnych foteli
  • Zero paskudnych przeładowanych slajdów
  • Zero kawy “uszczelkówki”
  • Zero problemów z zaparkowaniem samochodu
  • Zero niespodzianek w agendzie i wystąpień trzy razy dłuższych niż planowane

AGENDA

Odcinek 1

Anna Geryn

Mówię do ściany, a ta odpowiada…

Opis i bio

Odcinek 2

Wojciech Mendyka

Z reala do wirtuala – jak skutecznie trafić do mózgu odbiorcy i uniknąć największych błędów wirtualnych wystąpień.

Opis i bio

Odcinek 3
Dawid Straszak
Jak mówić na spotkaniach online by Cię słuchali? Taktyki prezydentów USA

Opis i bio

Odcinek 4

Krzysztof Jakubowski

Jak zdobyć i utrzymać uwagę widowni on-line?

Opis i bio

Odcinek 5

Anna Kędzierska i Maciek Cichocki
Jak mówić, żeby dotrzeć do serc i umysłów odbiorców?

Opis i bio

Odcinek 6
Michał Kasprzyk
Jak wykorzystać storytelling w biznesowych przemówieniach

Opis i bio

Odcinek 7

Teo Dumski
Tego się nie da udawać. O naturalności na scenie

Opis i bio

Odcinek 8

Barbara Krysztofczyk

Jazda nie bez trzymanki – czyli jak odpowiadać na pytania podczas wystąpień publicznych?

Opis i bio

Odcinek 9

Patrycja Obara
Tacy sami, tylko inni, czyli komunikacja kobiet i mężczyzn

Opis i bio

Odcinek 10

Paulina Mazur
Komunikacja i wiek: Jakie znaczenie ma pokolenie?

Opis i bio

Mówię do ściany, a ta odpowiada…

Tak jest! Nie kłamię! No może trochę, bo to były drzwi…
Jak to jest, mówić do ludzi, których nie widać, do hipotetycznej publiczności, której obecność można podejrzewać, można jej pożądać, ale co której wcale nie wiemy, czy istnieje?
To pytanie, kiedyś zarezerwowane dla radiowców, stało się doświadczeniem tysięcy nauczycieli (znamy opowieści o wykładach niczym seansach spirytystycznych, w czasie których pobrzmiewa dramatyczne: „czy ktoś tam jest?”) czy podcasterów.
Moim doświadczeniem jest mówienie na żywo do ludzi, których nie widzę, gdy mnie nie widać i nie mogę też się podeprzeć żadną planszą poglądową. O tym opowiem. O mówieniu do drzwi też.

O mówczyni

Z wykształcenia geograf i psycholog społeczny, z zawodu dziennikarka. Od studiów związana z Radiem Wrocław. Na antenie ponad 12 tysięcy godzin. Przez kilka lat łączyła też radio z telewizją.
Radio to dla niej spotkanie. Z zaproszonymi gośćmi, ze słuchaczami, którzy włączają się do rozmowy. Najchętniej o 6 rano – poranki ze swoją energią i atmosferą są jej radiową miłością.
Od 5 lat jest szefową Akademickiego Radia LUZ. Kibicuje i pomaga adeptom sztuki radiowej. Przekuwanie doświadczenia w usystematyzowaną wiedzę okazało się dla niej interesującym wyzwaniem.

2

Wojciech Mendyka

Z reala do wirtuala – jak skutecznie trafić do mózgu odbiorcy i uniknąć największych błędów wirtualnych wystąpień.

W tym roku świat przyśpieszył o 10 lat. Mało gdzie ten efekt jest tak odczuwalny jak w obszarze skutecznego przekazu – prezentacjach spotkaniach i innych wirtualnych wystąpieniach publicznych. Brak zaangażowania, wyłączone kamery, przeładowanie nadmiarem informacji. Brzmi znajomo? Świat wirtualny obnażył prawdę. Większość osób nie radzi sobie ze skutecznym przekazem, czyli takim który trafia do mózgu odbiorcy. Poznaj największe błędy wirtualnych wystąpień i to, jak możesz ich uniknąć.

O mówcy

Wojtek pomaga liderom, ekspertom i firmom w 25 krajach jak (obecnie wirtualnie) zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu wiedzy o mózgu. Założyciel Meaning Makers, międzynarodowy konsultant, wykładowca MBA. Wojtek pracował/uje m.in z Philips, BD czy Salesforce. Wrocławianin, mieszka z rodziną w Warszawie.

Jak mówić na spotkaniach online by Cię słuchali? Taktyki prezydentów USA

Grupa badaczy stworzyła listę charyzmatycznych taktyk, które sprawiają, że zainteresowanie ludzi zdobywasz w sekundę. Z przemówienia dowiesz się:
– Co najbardziej usypia ludzi na spotkaniach i szkoleniach online? I jak temu przeciwdziałać?
– Jakie techniki stosowali prezydenci USA, by zjednywać sobie ludzi i stawać się charyzmatyczni?
– Jak przyciągnąć, a potem utrzymać uwagę rozmówców na biznesowych spotkaniach?
Same konkrety, bez zbędnej teorii.

O mówcy

Dawid uczy liderów, kierowników projektów i trenerów wewnętrznych jak to robić, żeby ludzie chcieli ich słuchać. Prowadzi szkolenia w Zero Bullshit Management, pokazując jak można wykorzystać charyzmę w codziennej pracy oraz w wystąpieniach publicznych. Doświadczony team leader w giga-korporacjach w obszarze logistyki kontraktowej (UPS) oraz ubezpieczeń (AXA XL), psycholog biznesu oraz twórca podcastu Charyzmatyczny.

4

Krzysztof Jakubowski

Jak zdobyć i utrzymać uwagę widowni on-line?

Czy obawiasz się, że Twoje wystąpienie on-line stanie się “medium towarzyszącym”? Odbiorcy niby Cię słuchają, ale w tym samym czasie przeglądają maile, korzystają z mediów społecznościowych, piszą na czacie, czytają artykuły.

Nie musi tak być, a wiele zależy od Twoich umiejętności złapania uwagi słuchaczy jak na wędkę i utrzymania jej do samego końca. Pokażę Ci 16 sprawdzonych przeze mnie sposobów na zaangażowanie i zaktywizowanie słuchaczy podczas Twoich wystąpień on-line.

O mówcy

Wieloletni dziennikarz radiowy, najdłużej związanym z Programem II Polskiego Radia. Obecnie prowadzi podcast Sztuka gadania na temat komunikowania się z innymi, wystąpień publicznych i pracy głosem. Absolwent kierunku Kształcenie głosu i mowy na SWPS w Warszawie. Otrzymał tytuł Podcastera Roku 2019 oraz tytuł Mistrza Polski Wystąpień publicznych 2019 roku. Członek międzynarodowego klubu mówców Toastmasters International.

Jak mówić, żeby dotrzeć do serc i umysłów odbiorców?

– Dlaczego ludzie nie chcą słuchać?
– Dlaczego zadają trudne pytania?
– Dlaczego nie czują co do nich mówimy?
– Dlaczego nie rozumieją o czym do nich rozmawiamy?
4 ważne pytania. 3 konkretne narzędzia w odpowiedzi na nie. 2 głosy. Damski i męski punkt widzenia.

O mówcach

Anna Kędzierska
Gryzmografka | Psycholog | Trenerka biznesu | Ekspertka wystąpień publicznych
13.000 godzin poprowadzonych szkoleń, prelekcji na konferencjach i webinarach. 9 lat współpracy z w mediach. Mówienie do ludzi to moja codzienność od lat. Moje wystąpienia mają jeden wspólny mianownik. Wyróżniają mnie prezentacje oparte o odręczne wizualizacje. Tak opakowuję merytorykę swoich wystąpień. Od 5 lat rysuję na zamówienie Klientów opowiedz.to.
Jestem także autorką Obrazków Do Myślenia.

Maciek Cichocki
Storyteller | Trener biznesu | Ekspert w obszarze zmiany
Mówią o mnie: jak czołgiem przez las, bacząc na najdrobniejszy kwiat. Opowieściami pobudzam do myślenia. Od 15 lat tworzę narracje, które wspierają zmiany, skłaniają do refleksji i działania. Dbam o to, aby komunikacja w biznesie była dla ludzi, z ludźmi i o ludziach.
Od samochodu wolę rower. Od zgiełku, ciszę. Od miasta, las. Od anonimowości w tłumie, bliskość prawdziwej relacji.

Jak wykorzystać storytelling w biznesowych przemówieniach?

O storytellingu od wielu lat mówi się, że warto go stosować. Mam natomiast wrażenie, że mało kto robi to świadomie i skutecznie. W swoim wystąpieniu chcę dać przykłady historii, które można wykorzystywać w biznesie oraz opowiedzieć o tym, jak wplatać je w swoje wystąpienia. A całość zepniemy prostym schematem, który pomoże zapamiętać, jak opowiadać historie ciekawie.

O mówcy

Storytelling pochłonął go do reszty. Skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach. Produkował podcasty m.in. dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Jest trenerem wystąpień publicznych, który przemawiał na wydarzeniach takich jak I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice.

7

Teo Dumski

Tego się nie da udawać. O naturalności na scenie

Na scenie najlepiej być sobą. Tylko, po pierwsze, co to tak naprawdę znaczy? A po drugie, jak to osiągnąć? I czy jednak nie lepiej byłoby spróbować być kimś innym? Czy są jakieś patenty na naturalność sceniczną? I co do tego wszystkiego ma stres? W swoim wystąpieniu Teo Dumski odpowie na te i inne pytania, czerpiąc ze swojego doświadczenia aktorskiego, reżyserskiego i pedagogicznego.

O mówcy

Teo jest reżyserem, aktorem, pedagogiem, twórcą Cloud Theater i laureatem nagrody WARTO 2018. Autor kilku uznanych eksperymentów formalnych, szczególnie na polu kreatywnego wykorzystania nowych technologii w teatrze. Wraz z Cloud Theater wystąpił na TEDxWroclaw 2016. Przemawiał także na FuckUp Nights, Digital Cultures, na konferencjach Zawartości SWPS i Nowe Technologie w Teatrze. Szkoli z wystąpień publicznych. Jego obszary specjalizacji to naturalność na scenie, zarządzanie stresem i prezencja sceniczna.

8

Barbara Krysztofczyk

Jazda nie bez trzymanki – czyli jak odpowiadać na pytania podczas wystąpień publicznych?

Czas na Twoje wystąpienie. Wszystko przygotowane, przećwiczone, przemyślane. Zaczynasz i jeeeeeeeedziesz! Dokładnie tak, jak miało być. Super! Zostało 10 minut, czas na pytania od słuchaczy.
Leci pierwsze: nudne.
Drugie: nie na temat.
Kolejne: trudne.
Upsss
Nie zawsze dostaniesz zestaw pytań łatwych i wygodnych. A nawet wtedy – zamiast jedynie odpowiadać, lepiej wykorzystać ten czas, by serwować własne, wcześniej przygotowane treści. Jak to zgrabnie zrobić?
Spokojnie 🙂
Wszystko Wam opowiem.

O mówczyni

Ekspertka ds. wizerunku, CEO butiku szkoleniowego Krystal Point. Wcześniej wieloletnia prezes agencji PR Synertime. Szefowa PR i trener medialny w kampanii prezydenckiej 2020 r. Szymona Hołowni.
Klientów przygotowuje do klasycznych, ale i zaawansowanych wystąpień – jak debaty medialne, prowokacje i konfrontacje, briefingi kryzysowe.
Współautorka „Leksykonu public relations”. Wykłada w London School of PR. Jest jurorką Złotych Spinaczy – najważniejszego konkursu dla profesjonalistów PR w Polsce.

Tacy sami, tylko inni, czyli komunikacja kobiet i mężczyzn

Językoznawcy dowodzą, że komunikacja między kobietami i mężczyznami ma cechy komunikacji międzykulturowej – opiera się na założeniach wpisanych w nas tak głęboko, że nawet nie zdajemy sobie z nich sprawy. Te założenia jednak kształtują nasz język i wpływają na to, jak jesteśmy odbierani przez innych. Dlatego warto poznać cechy obu języków – męskiego i kobiecego. Dzięki temu obu stronom znacznie łatwiej będzie osiągnąć porozumienie.

O mówczyni

Patrycja jest mówczynią i trenerką wystąpień publicznych. Przemawiała m. in. na TEDxWroclaw, TEDxPolitechnikaWroclawska i w Sejmie RP. W latach 2007-2016 wykładała w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Współpracowała z Uniwersytetem SWPS, Politechniką Wrocławską i Uniwersytetem Ekonomicznym. W latach 2006-2015 była tłumaczką magazynu Harvard Business Review Polska. Prowadzi Wrocławską Szkołę Śpiewu. Artystka nominowana do Wrocławskiej Nagrody Muzycznej 2019.

Komunikacja i wiek: Jakie znaczenie ma pokolenie?

Nie zawsze będziesz mówił/a do „swoich”. Zdarzy się, że będziesz chciał/a zaangażować „młodych roszczeniowych”, lub pozyskać zaufanie „oldschoolowych boomersów”. Jak wypracować komunikat atrakcyjny dla wszystkich odbiorców niezależnie od wieku? Jak mówić, aby być zrozumianym przez wszystkie pokolenia? Jak pokonywać bariery w komunikacji międzypokoleniowej? Czy młode pokolenia słuchają inaczej niż te dojrzałe? Jak zmieniły się „dobre praktyki” w sztuce prezentacji i wystąpień publicznych?

O mówczyni

Paulina wspiera pracodawców w pozyskiwaniu i angażowaniu pracowników różnych pokoleń. Pracuje jako niezależna konsultantka HR. Szkoli menedżerów z komunikacji w mediach społecznościowych. Wcześniej zajmowała się koordynacją międzynarodowych programów, które łączyły świat akademicki ze światem biznesu. Jest prelegentką m.in. I Love Marketing, Golden Marketing Conference, LinkedIn Local, TEDx Warsaw Woman. Prowadzi studia podyplomowe z employer brandingu we Wrocławiu. Pisze bloga.

PARTNER STRATEGICZNY

cyber_Folks to bity i ludzie, wspierający w wykorzystaniu technologii hostingowych dla lepszego osiągania celów w Sieci.

Subskrybuj kanał konferencji

A co potem?

Audiokonferencja to nie wszystko. Tuż po niej startujemy z podcastem Lekkomówni, w którym dostaniesz mnóstwo wartościowej wiedzy z zakresu wystąpień publicznych. Na dobry początek mamy dla Ciebie 30-dniowe wyzwanie, podczas którego zdobędziesz fundamentalne umiejętności prezentacyjne. Z wyzwania możesz zaczerpnąć wiele korzyści:

  • Poznasz 30 zasad dobrego prezentowania
  • Rozwiniesz swoje umiejętności w tym zakresie
  • Możesz pracować w swoim czasie i w dogodnym dla siebie miejscu
  • To nie tylko bierne słuchanie – dostaniesz od nas także praktyczne zadania

Podcast to jakby szkolenie w 30 odcinkach, z tą różnicą, że do każdego z nich możesz wrócić w dowolnym momencie.

Naucz się przemawiać z podcastem Lekkomówni w 30-dniowym wyzwaniu!

Rejestracja już zamknięta.

Zapraszamy na kolejną edycję i do subskrybowania podcastu Lekkomówni w aplikacjach podcastowych (np. Spotify).

Organizatorzy

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Chcesz wiedzieć więcej?

Wiemy, że nowy koncept konferencji może rodzić pytania. Po prostu pisz do nas śmiało.